Tuesday, February 2, 2010

Kisah cuti-cuti

sebenarnya last week saya dan family pergi jalan-kalan ke Kota Kinabalu selama 5 hari. Banyak tempat-tempat menarik yang kami lawati. gambar2 pun banyakkk....sampai terfikir2 nak cuci ke tak atau simpan saja kat laptop. Itulah, masa bergambar tak ingat dunia, satu langkah jalan ambik gambar, satu langkah jalan bergambar lagi. Macam2 posing. tengah makan, tengah minum, tengah senyum, tengah menung...hahahaa....giler glamour betul. Tapi itulah yang sepatutnya kita lakukan kan bila bercuti kerana memori di fikiran kita makin lama makin pudar....hanya gambar2 ni saja yang akan mengekalkan keindahan yang kita alami semasa bercuti tu kan. So...ok. nak tak nak, mahal ke murah, saya akan cuci gambar2 tu sebab rasa macam tak selamat jugak kalau simpan dalam komputer. mana tahu kena virus ke atau terdelete file tu ke....uwaaaa....memang menangis tak berlagu lah saya sebab saat2 yang berlaku tu bukannya boleh berulang2 semula kan. So...adios untuk waktu ini. next entry saya akan postkan cerita2 menarik pasal percutian saya untuk dikongsi bersama. Bai-bai...

No comments: