Monday, August 22, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Alhamdulillah.....Ramadhan sudah hampir sampai ke penghujungnya. Eh eh, bersyukur bukan sebab saya dah tak perlu berlapar dahaga, tetapi bersyukur kerana ALLAH (swt) telah memberikan saya kesabaran dan peluang untuk menghabiskan tuntutan Rukun Islam ini.

Tidak ada sesiapa dari kita yang dapat memastikan bahawa kita akan dapat menikmati dan bertemu dengan bulan Ramadhan yang mulia ini kan. Jadi, peluang yang ada setahun sekali ini patut kita gunakan sebaiknya untuk menambahkan amal ibadat kita.

Okeylah....Saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya kepada semua tetamu di rumah ini. Jika ada mana-mana tulisan saya telah mengguris hati tuan2 dan puan2, saya dengan rendah diri menyusun sepuluh jari dan memohon ampun dan maaf seikhlas hati. Sesungguhnya sikap sentiasa meminta maaf dan memaafkan orang lain adalah antara sikap terpuji yang amat dituntut oleh agama kita.

SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN....

No comments: