Sunday, August 14, 2011

Poster Terbaru Alaf 21-Trionovel Bulan Ogos, 2011




Ini adalah poster Trionovel bagi bulan Ogos, 2011. Novel Usah Menangis Sayang termasuk dalam keluaran bulan Ogos ini. Rasa begitu teruja apabila terima sms dari editor memaklumkan bahawa novel UMS telah dipamerkan di FB Alaf 21. Dan kali pertama tengok novel ni, perasaan yang bermain di hati...mcm2. Bersyukur, gembira, teruja, sebak pun ada sebab berjaya juga saya menyiapkan novel ini walaupun ia mengambil masa agak lama untuk diterbitkan. Walaubagaimanapun, saya suka dengan hasilnya.

Saya harap para peminat novel, khususnya pembaca setia Novel Alaf 21 akan memberi sokongan kepada saya sebagai seorang penulis yang masih baru supaya saya lebih bersemangat untuk terus menulis di masa akan datang. Jika ada idea atau pendapat2 yang baik yang boleh saya gunakan di dalam novel2 akan datang, saya harap pembaca sudi berkongsinya dengan saya ya.

No comments: