Friday, February 13, 2009

Sandaran Hati-Cetakan ke-2

Alhamdulillah.....itulah ungkapan pertama yang terbit di bibir saya tatkala menyelak mukasurat pertama novel yang baru diterima semula dari pihak Alaf 21. Mula-mula pelik juga apabila bungkusan berwarna putih itu tiba ke meja saya kerana langsung tidak menyangka bahawa itu adalah novel-novel saya setelah dicetak kali ke-2. Perasaan saya...sesungguhnya bersyukur dan terharu. Alhamdulillah sekali lagi...dan terima kasih juga kepada peminat-peminat Novel Alaf-21 yang telah membeli novel-novel saya sebelum ini. Kepada blog-blog dan laman sesawang yang ada menitipkan komen dan pujian kepada novel Sandaran Hati, terima kasih banyak-banyak atas sokongan anda. Walau kita tidak bersua muka, namun coretan anda semua amat dekat di hati saya. Diharap anda semua akan terus memberi sokongan kepada novel ke-2 saya, insyaALLAH......


Salam kasih dari alam maya,

Aini Marisha

No comments: