Tuesday, October 28, 2008

Pesta Buku Alaf 21

Nampaknya Pesta Buku Alaf 21 akan kembali lagi bermula 31 Okt sehingga 2 November ini. Saya rasa teringin hendak bertemu dengan penulis-penulis lain yang saya pasti akan hadir di pesta itu. Jarak yang jauh antara sebab saya selalu tidak dapat hadir ke pesta buku dan jemputan yang diberi oleh Alaf 21. Walaubagaimanapun saya pasti akan cuba mencuri masa satu hari nanti untuk bersama-sama warga Alaf untuk bertemu dengan penulis-penulis lain dan juga mendekati peminat-peminat setia novel-novel Alaf 21. Untuk Alaf 21, terima kasih di atas jemputan untuk jamuan Hari Raya pada 24.10.2008 yang lepas, tetapi maaf sekali lagi kerana tidak dapat menghadirkan diri kerana tidak dapat bercuti.
Untuk pembaca yang telah membaca novel saya "Sandaran Hati", terima kasih di atas komen-komen membina yang saya terima setakat ini. Ini membuatkan saya semakin bersemangat untuk terus berkarya. Untuk Ketua Kelab Alaf 21, terima kasih kerana memasukkan blog saya di dalam senarai penulis yang ada di Kelab Alaf 21. Terima kasih untuk semua.

No comments: