Wednesday, April 30, 2008

Terima kasih kepada Penerbit-Penerbit yang telah menerbitkan novel saya

Tajuk post ini sahaja telah jelas maksudnya kan. Saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada semua penerbit-penerbit yang telah sudi menerbitkan hasil nukilan saya, especially kepada Tintarona. Tintarona telah memberi peluang pertama kepada saya untuk berkongsi hasil cerita saya kepada penggemar-penggemar novel melayu dan ini memberi semangat kepada saya untuk terus menulis. Bukan imbuhan sebenarnya yang menjadi kejaran atau impian, tetapi semuanya kerana minat yang mendalam untuk menulis. Syukur ALHAMDULILLAH kerana ALLAH(s.w.t) memberikan saya keistimewaan ini. Diharap saya akan dapat menulis cerita-cerita yang lebih baik untuk dikongsi bersama.
InsyaALLAH, saya akan menghantar lagi manuskrip saya ke Tintarona untuk diterbitkan kerana saya bukanlah kacang lupakan kulit.

No comments: